לקבלת הצעה חייגו

052-2566405

ניקיון-מוסדות-בנתניה

חברת ניקיון בערב

המשרד עובד במהלך כל שעות היום, הראשונים המקדימים מגיעים כבר בשעה שמונה והמאחרים יכולים להופיע לקראת עשר, וזאת אמנם תלוי באופי העבודה. לא פעם העובדים נשארים עד שש בערב ולעיתים מעבר לכך. ועם זאת שהעובדים באים בבוקר נעים להגיע למשרד נקי. ברוב המשרדים יעדיפו ניקיון משרדים בערב המתבצע ללא הפרעה לשגרת העבודה. חברת ניקיון חגית אחזקות מציעה שירותי נקיון משרדים בשעות הערב.

כיצד זה עובד?

צוות הניקיון שלנו מגיע אל המשרד בערב לאחר שרוב העובדים כבר עזבו את המשרד והעבודה ברובה הגיעה לסיומה. עובדי הניקיון של חגית אחזקות דואגים לניקיון הכולל של המשרד, לנקות אבק, לנקות את המטבח והשירותים, לרוקן את הפחים, לשטוף את הרצפה ולנקות לכלוך מעמדות העבודה. העובדים יגיעו בבוקר אל משרד נקי ותתחילו את יום העבודה שלכם באווירה נעימה.

היתרונות של חברת ניקיון משרדים בערב?

בעלי משרדים רבים מעדיפים כי שירותי ניקיון משרדים יתבצע בשעות הערב. שירותי ניקיון המאפשרים לבעלי משרדים שמבקשים לשמור על משרד נקי וזאת מבלי להבחין בנוכחות של צוות הניקיון במהלך שעות העבודה. היתרון שבבוקר שמגיעים אל משרד נקי נעים יותר לעבוד בסביבת עבודה נקייה וריחנית וזאת שהעובדים במשרד לא פוגשים את צוות הניקיון. איש הקשר בחברה הוא הגורם היחיד שמתקשר עם חברת הניקיון. 

ניקיון בערב למשרדי עורכי דין

משרדים רבים בהם קבלת קהל היא חלק בלתי נפרד משגרת העבודה למשל במשרדים של עורכי דין. במשרדים בהם הלקוחות מגיעים אל המשרד באופן יומיומי, נוח יותר למשרד לתאם שירות ניקיון משרדים בערב מחוץ לשעות הפעילות. דבר המונע מצב בו עבודת הניקיון מעכבת את העבודה השוטפת. אם נשאל את בעלי משרדים ובניהם עורכי הדין מה הם מעדיפים – נגלה שרובם יעדיפו לתאם את עבודות המשרד בשעות הערב שהן השעות מחוץ לשעות הפעילות. השוטפת של המשרד 

ניקיון למשרדי הייטק בנתניה

עבודות ניקיון במהלך שעות היום הופך מאתגר יותר בחברת הייטק, לא פעם העבודה מתבצעת כמעט מסביב לשעון. רבים מעובדי ההייטק הצעירים מעדיפים להתחיל את יום העבודה שלהם בשעה מאוחרת ולא פעם הם מסיימים בשעת ערב מאוחרת. תיאום חברת ניקיון לשעות הערב או הבוקר המוקדמות אפשרית לפי העדפה שלכם. ניתן לקבוע שיהיה עובד ניקיון אחד שיהיה אחראי על המטבח והשירותים במהלך היום.

חברת ניקיון חגית ניקיון ואחזקה מספקת שירותי ניקיון לכל סוגי המשרדים בשעות הבוקר והערב. העבודה מתבצעת תוך הקפדה על רמה גבוהה של ניקיון, שימוש בתכשירי ניקיון איכותיים עם תו תקן, עמידה בזמנים ומתן אחריות מלאה לכל עבודה. 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support