לקבלת הצעה חייגו

052-2566405

ניקיון לאחר שיפוץ

כאשר מבצעים שיפוץ במשרד הלכלוך והבלגן נמצא בכל מקום וכאן נותר שלב חשוב לא פחות, וזהו שלב הניקיון. לא משנה איזה סוג שיפוץ תבצעו, צביעה של המקום , שבירת קיר, שדרוג המטבח, הדבר יהיה כרוך בהמון לכלוך, כמות האבק הגדולה, הבלגן שמסביב ולפעמים הזמן דוחק להחזיר את השגרה במהירות. השלב הבא הוא ניקיון לאחר שיפוץ שיחזיר את המשרד לשגרת עבודה במהירות האפשרית.

שיפוץ הוא דבר שיכול להפריע מאד לשגרה במשרד. לכן פניה לחברת ניקיון אחרי שיפוץ תוכל לבצע את הניקיון ביעילות ובמקצועיות. מיד בתום השיפוץ יתבצע ניקיון לאחר שיפוץ, שיאפשר חזרה מהירה וקלה לשגרה.

הזמנת שירות ניקיון מקצועי – להשגת התוצאה המושלמת!

ניקיון אחרי שיפוץ הוא אינו ניקיון קל, לרוב נדרש להוציא לכלוך קשה שהצטבר על הרצפה במהלך השיפוץ הכוללים צבע, אבק רב ומלט. כדי כמו שצריך, יש צורך לעשות שימוש בחומרי ניקוי שונים, שנועדו כל אחד עבור סוג לכלוך שונה. יחד עם זאת חשוב לשים לב לסוג הרצוף או המשטחים שכן שימוש שגוי בחומרי ניקוי, עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך. חשוב לדעת באיזה חומר ובאיזה חומר ניקוי להשתמש בכל פעם.

חברת ניקיון מקצועית תדע לעשות ניקיון נכון ומדויק. עובדי ניקיון שהינם בעלי ניסיון בניקיון לאחר שיפוץ שיעשו את העבודה במהירות ומבלי לגרום לנזקים, שימוש בחומרי ניקיון איכותיים. ובעלי ידע היכן לרכוש את חומרי הניקוי הדרושים וכיצד לעשות בהם שימוש יעיל ובטוח.

ניקיון לאחר שיפוץ

בחירה של חברה מקצועית תבטיח ניקיון מקצועי שישאיר מקום נקי ושניתן לראות את השיפוץ.  ולכן חשוב לא להתפתות להצעות מחיר הכוללות מחיר נמוך או חברות שמנסות לקצר את זמן העבודה על ידי שימוש בחומרים חזקים שעלולים לגרום נזק למרצפות שלכם. ובכלל חשוב שתגיעו למשרד ותהיו עם היד על הדופק על מה נעשה וכמה.

אז כמה זמן לוקח לנקות משרד?

אין ספק שמדובר בעבודה קשה, והמראה בסוף לאחר הניקיון הוא משרד מנצנץ וחדש. ולכן לרוב קצב העבודה משתנה בהתאם לכלכוך שנותר במשרד וגודל המקום. משרד ריק קל יותר לנקות ממשרד שיש בו ריהוט, כמו כן, אם הניקיון כולל גם פוליש צריך להוסיף את זמן העבודה. לרוב משרד הכולל מספר חדרים יספיק לחברת הניקיון יום אחד לנקות אותה. אבל חשוב שתסגרו עם חברת הניקיון על יום שהם מגיעים ויותר חשוב על זמן העבודה, שלא יגררו אתכם מספר ימים במיוחד שאתם סגרתם עם חברת הובלה או הרכבה של ארונות.  

חברת חגית ניקיון משרדים פועלת לניקיון עסקים ,בניינים ומשרדים רבים בנתניה והסביבה.
אם אתה מעוניין בניקיון לאחר שיפוץ בנתניה שמבצעת ניקיון ברמה גבוהה  – אנא פנה אלינו ונשמח לשמוע על הפרויקט שלך. יצירת קשר בטלפון 079-6944075

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support