לקבלת הצעה חייגו

052-2566405

איך לבחור חברת ניקיון?

בין ההחלטות הרבות כבעלי עסק הייתם רוצים שיהיו נושאים שהם מטופלים בצורה הטובה ביותר מבלי שתצטרכו לעסוק בהם. ניקיון המשרד נתפס כעניין שולי בין ההחלטות הרבות שאתם נדרשים מדי יום, תמחור מוצרים, אסטרטגיות שיווק ועוד. בין כל ההחלטות החשובות שעליכם לקבל בחירת חברת ניקיון למשרד היא נושא שהייתם רוצים שיטופל מבלי שתצטרכו להתעסק בו ברמה היומית.
מכאן שהבחירה של חברת הניקיון שתבחרו יכולה להיות השפעה רבה מכמה סיבות: ראשית בחירה של חברת ניקיון תוריד מכם את הדאגה של ניקיון המשרד, המשפיע ישירות על תפקודם ושביעות הרצון של העובדים, ובמידה שיש קבלת קהל במשרד גם על הלקוחות שלכם ועל חוויית השירות ועל התדמית המקצועית שלכם.
חגית אחזקה וניקיון חברה המובילה בשירותי ניקיון למשרדים ומוסדות, תאפשר לכם להתעסק במה שחשוב באמת ונושא הניקיון יהיה תחת השגחתנו המלאה. וכדי שגם אתם תוכלו להנות משירותי משרד מקצועיים ערכנו עבורכם את הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת חברת ניקיון למשרד.

ניקיון לאחר שיפוץ

ההתמחות של החברה

חברת ניקיון חשוב שתוכל לתת מענה בהתאם לדרישה, לרוב חברות ניקיון למשרדים יכולות לספק עובד ניקיון בשעות הערב למשרד קטן או בינוני. חשוב שהשירות יהיה מקצועי והעובד יהיה זמין בכל ערב, כך שבבוקר העובדים יגיעו למשרד נקי. חברת ניקיון גדולה תוכל להעניק את שירותיה לא רק למספר גדול של משרדים אלא גם למשרדים גדולים הנפרשים על מספר קומות או שזקוקים לניקיון לאורך היום. בדקו שחברת הניקיון שבחרתם תוכל לעמוד בדרישות שלכם, כמה עובדים היא תספק לכם ושעות העבודה הנדרשות לניקיון המשרד.

עובדי חברת הניקיון

במשרדים רבים הגישה לאנשים זרים אסורה בשל מידע סודי או סודיות אחרת. ולכן חשוב לקחת בחשבון שעובדי הניקיון שתספק לכם חברת הניקיון יהיו בעלי גישה חופשית לכל האזורים במשרדכם, עובדי הניקיון יכולים להיחשף למידע פנימי חשוב או מידע סודי במשרדכם. במידה ויש מידע סודי חשוב לבדוק מול חברת הניקיון מי העובדים שהיא מעסיקה ומה הרקע שלהם.

הניסיון של חברת הניקיון

בבואכם לבחור חברת ניקיון למשרד, ודאו מהי ההתמחות שלה, מהו הציוד שיש ברשותה באילו חומרים היא משתמשת, וזאת כדי לענות על צורכי הניקיון של משרד, בדקו כי האנשים שהיא מעסיקה בעלי ניסיון בעבודה בסביבה משרדית פעילה. וודאו שיש אדם המגיע מטעם חברת הניקיון לפקח על עבודתם.

תיאום ציפיות וחתימת חוזה

רגע לפני חתימת החוזה עם חברת ניקיון למשרד ערכו רשימה מסודרת של דרישותיכם וציפיותיכם מחברת הניקיון, הכוללת את הפרטים הבאים:

מה כולל שירותי הניקיון הנדרשים לכם? לרוב ניקיון כולל שטיפת הרצפה ניגוב אבק, ניקוי חלונות, ניקוי מטבח ושירותים. בדקו האם יש לכם דרישות נוספות כגון הדברה או פוליש לרצפה.

מהי התדירות של שירותי הניקיון הנדרשים למשרד? כל יום, אחת לשבוע או פעמיים בשבוע? האם תעדיפו את ניקון משרד בערב לאחר שעות המשרד  או באופן שוטף לכל אורך יום העבודה. ייתכן שיהיו שירותי ניקיון שיידרשו לכם באופן יומי ושירותים אחרים הנדרשים בתדירות נמוכה יותר, למשל שאיבת שטיחים פעם בשבוע או הדברה פעם בשנה.

מהן זמני הניקיון המועדפים עליכם? שעות הבוקר המוקדמות או שעות הערב כשהמשרדים ריקים, במהלך יום העבודה? דאגו שכל דרישותיכם וציפיותיכם לחברת הניקיון יהיו בחוזה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support